ASKO

ASKO HEDMARK AS søker medarbeider KUNDESERVICE)

Søk på stillingen

ASKO HEDMARK AS

  • Sted Ringsaker
  • Fylke Hedmark
  • Varighet Fast ansettelse
  • Stillingstype Heltid
  • Søknadsfrist 01.10.2017

Kundeserviceavdelingen utfører en svært viktig funksjon hos oss i ASKO. Her vil du ha som hovedoppgave å håndtere alle kundehenvendelser raskt og effektivt, og på en måte som opprettholder og videreutvikler et godt kundeforhold med alle våre kunder. Du vil være vårt første kontaktpunkt for alle henvendelser, uansett hvilken utfordring eller hvilke spørsmål våre kunder har. Det vil være ditt ansvar å sørge for at enhver forespørsel eller problemstilling blir besvart og håndtert på best mulig måte. Dette innebærer å finne gode løsninger for alle parter, og til enhver tid opprettholde effektiv og god kommunikasjon med alle involverte.

 

For å kunne være en dyktig representant for vår kundeserviceavdeling, mener vi det er viktig at du er imøtekommende og løsningsorientert. Du må kunne arbeide selvstendig og effektivt, og du må være presis og etterrettelig i alle dine gjøremål. Du er opptatt av kundetilfredshet, og er serviceinnstilt i alt du foretar deg.

 

Du vil oppleve stor variasjon blant henvendelsene du skal håndtere, og ofte kan de være av krevende art. Det er derfor viktig at du liker å håndtere forskjellige mennesker og forskjellige problemer med initiativ, proaktivitet og effektivitet – og glimt i øyet. Du vil oppleve mestringsfølelse hver dag, og din suksess oppnår du gjennom å hjelpe andre.

 

Du er vant til å effektivt benytte IT-systemer og -programmer i hverdagen. Du har gjerne utdanning eller erfaring fra salg og service, og konkret erfaring fra kundesenter eller håndtering av krevende kundesituasjoner vil være en stor fordel.

 

Vi kan tilby deg en veldig interessant og utfordrende stilling i et hektisk miljø. Det er gode personlige og faglige utviklingsmuligheter, og trivelige kollegaer bidrar til positivitet i arbeidshverdagen.

 

Vi har valgt å be The Assessment Company AS bistå oss i denne rekrutteringsprosessen. Nærmere opplysninger om stillingen eller prosessen kan du få ved å kontakte leder kundeservice Rune Nilsen, telefon 920 97 974 eller ved e-post til rune.41.nilsen@asko.no, eller vår rådgiver Sigurd Beidel ved The Assessment Company, telefon 489 99 525.

 

Benytt følgende link for å søke: https://www.recman.no/hrm/cv/job.php?job_id=40584 Søknadsfrist er 1. oktober 2017.


Søk på stillingen

ASKO har forsynt Norges befolkning med mat siden 1866, har i dag 3.300 ansatte og forventet omsetning i 2017 på 63 mrd. kroner.

ASKO omfatter 13 regionale ASKO-selskaper, lokalisert fra Lillesand i sør til Tromsø i nord, samt sentrallagre og samlastingsterminal på Vestby i Akershus.

ASKO er NorgesGruppens engrosvirksomhet. NorgesGruppen er Norges største handelshus, og ASKO er Norges største grossist.

ASKO leverer til bl.a. Kiwi, Spar, Joker, Eurospar, Meny, Deli de Luca, Mix, Shell, Esso og Best, samt til hoteller, restauranter, kafeer, kantiner, fastfood, sykehus og offentlig virksomhet.

ASKO er en ledende logistikkbedrift i Norge og i europeisk sammenheng. Vi investerer i moderne lagre og teknologi.

Som en av landets største transportbedrifter med nærmere 600 transportenheter på veiene hver dag tar vi ansvar - få aktører stiller så store krav til teknologi og miljø.

ASKO er sertifisert etter ISO 22000 - et kvalitets-system for næringsmidler, ISO 14001 - miljøstyring, samt MSC - sporbarhet på fisk.

ASKOs ambisjoner: Norges mest kundeorienterte og effektive logistikkpartner Konkurransedyktig håndtering av hele varestrømmen Bærekraftig og klimanøytral

ASKO HEDMARK AS er en ledende engrosbedrift med ca 250 ansatte og en budsjettert omsetning for 2017 på 5,3 milliarder kroner. Markedsområdet er Hedmark og deler av Oppland. Selskapet leverer til dagligvareforretninger, storhusholdninger og servicehandelen, og er lokalisert i Brumunddal.