ASKO ØST AS søker kundebehandlere
ASKO
- Stilling Fast ansatt
- Sted VESTBY
- Varighet
- Stillingstype Fulltid
- Søknadsfrist 15. mai 2025
- Kontaktperson Åshild Pettersen Bye
- Telefon 95494395
- E-post
Vil du bli en del av Norges største aktører i serveringsmarkedet?
Er du serviceinnstilt, strukturert og trives i et dynamisk og samarbeidsorientert miljø? Har du kanskje erfaring fra serveringsbransjen eller matfaglig bakgrunn? Da kan dette være stillingen for deg!
ASKO ØST er Norges største aktør i serveringsmarkedet, og leverer varer til kunder i store deler av Østlandsområdet. Vi sikrer gode løsninger tilpasset behovet som restauranter, hoteller, kantiner og offentlige storkjøkken har for vareutvalg, fleksibilitet, rasjonelle bestillingsløsninger og ikke minst bærekraftige systemer.
Vi har rundt 25 000 varelinjer, noe som gjør at vi kan tilby våre kunder råvarer av høy kvalitet som gir fristende og selgende menyer.
I ASKO ØST er vi opptatt av å prestere, og det betyr at hver og en av de 300 som jobber hos oss har et sterkt kundefokus. Dette er selvsagt noe som kommer tydelig frem via vår kundeservice, som vi nå søker kundebehandlere til.
Vi søker deg som ønsker å bidra til gode kundeopplevelser i et profesjonelt B2B- miljø. Som kundebehandler hos oss blir du en viktig kontaktperson for våre kunder, og du vil jobbe tett med kollegaer i en hverdag preget av engasjement, presisjon og høy servicegrad. Erfaring fra serveringsbransjen er ikke et krav, men vi ser det som en styrke.
Sentrale arbeidsoppgaver:
I rollen som kundebehandler vil du bidra til at våre kunder opplever effektiv, profesjonell og personlig service. Du blir en viktig brikke i kundens hverdag og dine oppgaver vil blant annet være å:
- Håndtere innkommende kundehenvendelser via telefon og e-post på en løsningsorientert og profesjonell måte
- Bidra til å bygge og videreutvikle langsiktige relasjoner i B2B-markedet gjennom tydelig kommunikasjon, høy tilgjengelighet og tett oppfølging
- Jobbe tett med salgsorganisasjonen og andre interne avdelinger for å sikre helhetlig kundebehandling
- Benytte våre digitale systemer for ordrebehandling og kundedialog
- Stillingen innebærer noe fast kveldsarbeid
Ønskede egenskaper og kvalifikasjoner:
- Erfaring fra kundebehandling, gjerne med fokus på behovsavklaring, rådgiving og verdiskapende dialog
- Gode kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig
- Evne til å bygge gode relasjoner med kollegaer og kunder, og bidra til et tillitsfullt arbeidsmiljø
- Ansvarsfølelse og evne til å finne løsninger i møte med utfordringer
Vi forutsetter at du:
- Har en sterk serviceinnstilling og evner å levere kundeopplevelser som skaper merverdi
- Er nysgjerrig og har et oppriktig engasjement for kundeservice i et B2B miljø
- Har gode holdninger og forståelse for hvordan individuell innsats påvirker teamets og virksomhetens resultater
- Kan identifisere deg med våre verdier: Prestere, Utvikle, Løse, Støtt
Vi kan tilby:
- En spennende og ansvarsfull stilling i en sentral avdeling i selskapet
- Å bli en del av et solid konsern med gode og trygge fremtidsutsikter, som også setter bærekraft i forsetet
- Faglig og personlig oppfølging og utvikling
- Firmahytter, fri bruk av trimrom, mange aktiviteter gjennom «aktiv ASKO» m.m
Ved behov for nærmere opplysninger om stillingen kan leder kundeservice Åshild Pettersen kontaktes på mobiltelefon 954 94 395 eller pr e-post til . Søknad og CV sendes elektronisk til www.asko.no eller www.finn.no senest 31. mai 2025.
Etter samtykke fra aktuelle kandidater kan bakgrunnssjekk bli gjennomført.
ASKO har tradisjoner for leveranser av mat tilbake til 1866 og er i dag en moderne logistikkbedrift med over 4 000 ansatte. ASKO omfatter 13 regionale ASKO-selskaper, lokalisert fra Lillesand i sør til Tromsø i nord, samt sentrallagre og samlastingsterminal på Vestby i Viken. ASKO er engrosvirksomheten til Norges ledende handelshus, NorgesGruppen, og leverer til både dagligvare- og serveringsmarkedet.