ASKO

Kundeservice

Kundeservice er tilgjengelig mellom kl. 07.00-20.00. Telefonnummer til din lokale kundeservice finner du ved å klikke deg inn på ditt ASKO-selskap her. Vi er mange erfarne kundekonsulenter som har god kompetanse og kunnskap om ASKO Servering sine tjenester. Vårt mål er at du som kunde skal bli fornøyd.

Reklamasjon

Av og til går noe galt. Dersom leveransen ikke er som forventet, send oss din reklamasjon på askoservering.no. God dokumentasjon (for eksempel bilder) i forbindelse med saken sikrer rask saksbehandling. Behandlingstid for reklamasjoner er 48 timer og behandlingstid på andre henvendelser er 24 timer.

Gå til reklamasjonsskjema

Tilbaketrekking

Har du fått beskjed om rød eller gul tilbaketrekking fra NorgesGruppen eller ASKO, send oss dette skjemaet.

Gå til tilbaketrekkingsskjema

Markedskonsulent

Vi vil være din beste rådgiver. Vårt mål er å gi deg en enklere hverdag, og sørge for at du handler lønnsomt og får mest mulig ut av ditt kundeforhold. Vi kan hjelpe deg med bruk og opplæring av netthandel og menyplanlegger. Vi kan også bidra med fagkunnskap og hjelpe deg med å finne gode løsninger for din virksomhet. Kontakt oss for en uforpliktende prat.

Sjåfør

Vi er de beste sjåførene i bransjen, vet hvor du vil ha varene og rydder alltid opp etter oss. Vi leverer det du trenger når du trenger det – og i tillegg er vi gode og trygge sjåfører.